2011年11月8日星期二

Classic Timberland Laarzen met een moderne draai



Als het gaat om het verkennen van de natuur en het krijgen van buiten en ongeveer in alle omstandigheden, Timberland nederland is een merk dat vaak spontaan bij me opkomt. In 1950, Timberlands oprichters, de familie Swartz kocht het Abington Shoe Company, en zijn het produceren van hoogwaardige leren schoenen sinds die tijd. Ze hebben hun iconische Timberland schoenen geïntroduceerd in 1973, voordat de sneaker reuzen geïntroduceerd oefening schoenen en casual sportswear. De Timberland laars bedrijf heeft voortdurend de grenzen verlegd in de technologie om schoenen die uitstekend comfort, prestaties en stijl zorgt voor de productie, en ze werd al snel een van de meest gemakkelijk te herkennen merken.

In een tijd voordat branding gemeengoed werd, Timberland waren het eerste bedrijf om hun merk sterk te promoten op hun schoeisel, en het te gebruiken als een symbool van kwaliteit en een wandelende reclame. Het werd gezien als gek in die tijd, met vele geloven dat het tonen van een label zouden de mensen uit te zetten, of dat ze zouden denken dat het zou in een of andere manier schade aan de laarzen. Dit was op de rug van een beslissing van in te stellen over het maken van een volledig waterdicht boot om te gaan met regen, sneeuw en het leven in de buitenlucht, en om het te maken van leer, een materiaal dat bekend staat om zijn harde dragen van ontwerp, maar zeker niet voor waterdichting, met de stiksels een onvermijdelijk zwak punt.

De familie Swartz nagestreefd beide doelen en bracht een paar van 8 "gele laarzen, gebrandmerkt als Timberland laarzen, die inderdaad zijn gemaakt van leer en werden ook volledig waterdicht. Dat was het succes van de laarzen en de branding, dat vier jaar later de Swartz familie Abington Shoe Company was niet meer, en The Timberland Company werd gevormd.

没有评论:

发表评论